موزه مجازی نقاب

یکی از منابعی که می توان به وسیله آن ردپای بعضی سنن نمایشی را در ایران جستجو کرد ماسک های یافت شده در لرستان هستند.

موزه مجازی نقاب

یکی از منابعی که می توان به وسیله آن ردپای بعضی سنن نمایشی را در ایران جستجو کرد ماسک های یافت شده در لرستان هستند.

نقاب 2 ( لویی بدونن ، ترجمه جلال ستاری)

 نقاب 2 ( لویی بدونن ، ترجمه جلال ستاری)

اقوام برهنه ، بزرگ ترین آفرینندگان نقاب اند.واقعیت باطل نما این است که انسان هایی که هیچ در بند آن نیستند که پیکرشان را از نگاه دیگران پوشیده بدارند ، هنر استتار را به حدی از ظرافت و پیچیدگی رسانده اند که هیچ کس در این مورد از آنان پیش نیفتاده است و حتی آدم های متمدن نیز با آنان برابری نمی توانند بکنند. با توجه به این واقعیت که آنان از جسم و هیئت جسمانی ، مفهومی بس متفاوت با مفهوم ما در ذهن  دارند ، گره این تضاد ، گشوده می شود. ادامه دارد...

نظرات 3 + ارسال نظر
ح نقاشی پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ http://naqashi.com

سلام مطالب سایت شما عالیست
خسته نباشید
من هم در پایان نامه تحصیلی به نقاب پرداختم به خصوص در رسم های کویری صورتک و نقاب تاثیر فراوان دارد
شادمان باشید

ttc هما شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ http://tts.blogfa.com

سلام چه قدر جالب و قشنگه .
راستی چرا برام این جوری نوشته بودی انگار مال ایمیل بود اما با خوندنش متوجه شدم که یه وبلاگه نوشتم دیدم که اینه .

ttc هما شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام ندا خانم دوست خوبم
به روز کردم بیا و بخون خوش حال میشم نظر بدی مثل بقیه دوستای خوبم. تا من استفاده کنم از تجربه های شما تشکرتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد